Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Καλώς σας βρήκα :)



Να 'μαι κι εγώ , επιτέλους το αποφάσισα να φτιάξω ένα blog για να μπορούμε να τα λέμε από εδώ και να βλέπετε τι καλό έχω ετοιμάσει κάθε φόρα.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή!

Είμαι η Αλεξάνδρα
, από μικρή μου άρεσε να αλλάζω μορφή στα πράματα μου και να φτιάχνω διάφορες κατασκευές από οτιδήποτε έβρισκα μπροστά μου !!
και τα τελευταία δυο χρόνια ασχολούμαι με τo χειροποίητο  και πιο πολύ με  κοσμηματάκια και αξεσουάρ.

Φτιαγμένα με φαντασία , διάφορα είδη υλικών , πολλές τεχνικές και χρώμα .... πολύυυυυ χρώμα!!!
Όσο για το αποτέλεσμα ??? Fanky - Pop - Rock <3

Με λίγα λόγια κάνω ότι μου κατέβει στο μυαλό ή στο δικό σας μυαλό!!!

Θα χαρώ να τα πούμε και από εδώ καθώς και να φιλοξενήσω ιδέες και προτάσεις σας.

Μπορείτε να με βρείτε στη σελίδα μου στο facebook
ή στείλτε μου μηνυματάκι στο e-mail μου




Φιλάκιααααα xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου