Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Καρδιά από "Παξιμάδι"

Καλό μήνα είπαμε ??? Δεν είπαμε .
Καλό μήνα λοιπόν και καλή εβδομάδα να έχουμε ...
Το ξέρω χάθηκα αλλα υποχρεώσεις βλεπεις :P



Έκει που έψαχνα τι να σας δείξω θυμήθηκα αυτά τα γλυκούλικα παξιμαδοκολεδάκια που είχα φτιάξει σε σχήμα καρδιάς !!!
Έπαιζα που λες μια μέρα με τις βίδες και μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω κάτι με παξιμάδια ... ναι καλά ακούσατε με παξιμάδια .
Στην αρχή πήγα να φτιάξω κάτι σε γράμμα αλλα για να πω την αλήθεια δεν μου πολυ άρεσα.
Έτσι άρχισα να φτιάχνω διάφορα σχήματα και κατέληξα στην καρδούλα που πολύ αγαπώ <3 <3 <3 


Πήρα λοιπόν τα παξιμαδάκια μου , τα κρικάκια μου , την κορδελίτσα μου και αλυσίδα , τα έδεσα όλα μεταξύ τους και βγήκαν αυτά τα γλυκουλίνια ...

Ελπίζω να σας αρέσουν .
περιμένω τα σχόλια σας αλλά και δικές σας παξιμαδοιδέες ...

Μην ξεχάσετε μπορείτε να δειτέ και να παραγγείλετε αυτά τα κολιεδάκια καθώς και άλλες δημιουργίες μου και στη σελίδα μου στο Facebook : Alex B.K. Art - Handmade Accessories

Έως την επόμενη φορά ...
Φιλάκιαααα xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου