Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013

Και το όνομα αυτής .... ΜΑΡΙΣΙΑ!

Εκεί που καθόμουν με τη μαμά Νάντια και λέγαμε για τη βάφτιση της μικρής , μου λέει :
- θα ήθελα να δώσω και κατι για ευχαριστήρια στο τραπέζι, θέλω κάτι πρωτότυπο αλλά δεν ξέρω τι θέλω κάτι να τους μείνει και να κανει εντύπωση .

Και τότε μου ήρθε η ιδέα (μου άναψε λαμπάκι όπως τα κρατούν).
- Τι θα έλεγες της λέω να φτιάξουμε κάτι μοσχομυριστο;;;
- Σαν τι;;; 
Θυμήθηκα τα περσινά γούρια που είχα φτιάξει με πηλό κανέλας και μήλου !
Ετρεξα στο εργαστήρι μου και της έφερα ενα δείγμα και ξετρελαθηκε ... 
- Ναιιιι αυτό θέλω ,μου είπε :)

Βρήκα λοιπόν την ίδια κορδέλα που είχε η βάφτιση και τα έκανα όμορφα φιογκάκια , κρέμασα τα ζουζουνιάρικα αρκουδάκια ,τέλος μπήκε η καρδούλα απο κανέλα και έδεσε το "γλυκό"!!!

Τα συσκεύασα προσεκτικά στα σακουλάκια τους , έβαλα το λογότυπο μου ( ε να φανεί και ο κόπος μου βρε παιδί μου) και κρέμασα το καρτελάκι με το ευχαριστήριο !!!

Και αυτό ήταν το τελικό αποτέλεσμα !!!
Οι εντυπώσεις ;;;
Μύριζε όλος ο χώρος κανέλα , όλοι ξετρελαθηκαν και έγιναν ανάρπαστα !

"Ευχαριστώ πολυ μαμά Νάντια για την εμπιστοσύνη , να σου ζήσει η όμορφη κουκλίτσα και να την βλέπεις πάντα χαμογελαστή."

Αυτά από εμένα για σήμερα , ελπίζω να σας άρεσαν , μην ξεχάσετε να μου αφήσετε τις απόψεις και τα σχόλια σας !!!
Εώς τη επόμενη φορά ,
Φιλακιααααα
ΧΧΧ

1 σχόλιο :