Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

Rolling Necklace


Από τα πρώτα κολιεδάκια που έφτιαξα και φυσικά πολυαγαπημένα , είναι τα Rolling Necklace.

Όπως όλοι οι crafters έτσι και εγώ μαζεύω περιοδικά , υφάσματα, πλαστικά και πολλά άλλα γιατί που ξέρεις όλο και κάπου θα χρειαστούν .
Έτσι μια μέρα (όπως πολλές) με έπιασε η οικολογική μου συνείδηση και αποφάσισα να αξιοποιήσω τα περιοδικά μου και τα χρωματιστά χαρτιά που έχω στοιβάξει στο εργαστήρι μου !!!


Πήρα λοιπόν και έκοψα τις σελίδες σε λωρίδες και τα τύλιξα σε στρογγυλά μπαλάκια , τα κόλλησα μεταξύ τους σε διάφορα σχέδια και χρωματικές αποχρώσεις μέχρι να βγει το αποτέλεσμα και το μέγεθος που μου αρέσει .

Από πίσω έβαλα κομμάτι από παλιό τζιν για να γίνει πιο σταθερό και στεγανοποίησα το υλικό για να γίνει σκληρό και αδιάβροχο.
Στο τέλος έβαλα και την τσαχπινιά μου , στρασάκια σε πολλά χρώματα και μεγέθη.
Το μικρό της παρέας :)


Αυτά από εμένα , ελπίζω να σας αρέσουν !
Μπορείτε να με βρείτε και τη σελίδα μου στο FACEBOOK για να δείτε και τα υπόλοιπα καλούδια που φτιάχνω.
Περιμένω τα σχόλια σας ή και τις ιδέες σας.
έως την επόμενη φορά ...

Φιλάκιααααα
XXX



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου