Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Νήμα - αλυσίδα & strass !!!

Από τα αγαπημένα υλικά είναι το νήμα, η αλυσίδα & τα strass!

Κάποτε η γιαγιά μου όταν ήμουν μικρή με είχε μάθει να πλέκω με
βελονάκι όχι πολλά πράγματα απλά τα βασικά , έκατσα να μάθω γιατί πάντα μου άρεσε ότι φτιαχνόταν με τα χέρια από το μηδέν, άσχετα αν δεν μπήκα πότε στη διαδικασία τότε να ολοκληρώσω κάτι !!!
Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα μπορέσω να χρησιμοποιήσω την τεχνική αργότερα στις δημιουργίες μου χρησιμοποιώντας απλά λίγη από τη φαντασία μου !


Άρχισα να παίζω με διάφορα υλικά , χοντρές αλυσίδες που είναι και στη μόδα , νήμα που δεν φεύγει από τη μόδα και στρας που θα είναι για πάντα στη μόδα :)

Έπλεξα λοιπόν την αλυσίδα με βελονάκι και νήματα διαφόρων υφών και χρωμάτων και στο τέλος έβαλα και τα στρασάκι έτσι για την τσαχπινιά 


Ανάλογα με το πάχος του νήματος , η αλυσίδα πλέχτηκε σε 2 ή 3 σειρές , πολλές φορές και 4 ανάλογα με τη διάθεση και το αποτέλεσμα !!!

Αυτά για σήμερα , περιμένω σχόλια σας και οι ιδέες σας πάντα καλοδεχούμενες.
Σε λίγο καιρό και η νέα μου κολεξιόν με νήμα από t-shirt.
Μπορείτε να με βρείτε και στη σελίδα μου στο Facebook κάνοντας like για να μαθαίνετε νέα μου καθώς να δείτε δημιουργίες μου και από εκεί .

Έως την επόμενη φορά ...

Φιλάκιαααααααα XXX

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου